- Veelgestelde vragen
Hier vindt u antwoord op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Vul dan een contactformulier in.
Retourneren
V: Ik heb een set theorieboek & werkboek besteld, en nu ik wil alleen het werkboek retourneren, welk bedrag krijg ik teruggestort?
A: Het bedrag dat u teruggestort krijgt is de setprijs minus de prijs van het theorieboek. U heeft dan enkel de prijs van het losse theorieboek betaald dat u heeft aangeschaft
V: Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
A: Om een (deel van) uw bestelling te retourneren kunt u bellen met Drukkerij Van der Perk 0184-688380.
V: Ik heb mijn boeken niet meer nodig, koopt u ze terug?
A: Nee, wij nemen geen gebruikte boeken retour.
V: Ik heb een verkeerd boek besteld hoe retourneer ik het boek?
A: Op de afleverbon staat het retouradres, stuurt u een kopie van de afleverbon mee en vermeld daarop uw IBAN, zodat wij weten aan wie wij het boek moeten terugbetalen.
V: Ik heb een verkeerd boek ontvangen of ik mis een boek
A: Belt u even met Drukkerij Van der Perk 0184-688380 zij lossen dit verder voor u op.
Inloggen
V: Ik heb een inlogcode maar ik kan nergens inloggen.
A: U kunt inloggen in stap 2 bij uw bestelling.
V: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
A: Stuur een e-mail naar info@jeweka.nl en wij sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord toe.
Bestellen
V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Nee uw inlogcode dient alleen om uw gegevens op te slaan voor een volgende bestelling.
V: Ik wil mijn boeken met spoed ontvangen
A: Alle orders worden op datum van binnenkomst verwerkt. Soms kan dit dezelfde dag nog zijn, bij grote drukte hebben wij daar meer tijd voor nodig. Uw boeken worden, mits op voorraad, altijd binnen 3 werkdagen verzonden.
V: Ik krijg een mail met “uw bestelling is mislukt of geannuleerd”, maar het bedrag is wel afgeschreven van mijn bank.
A: Het programma is waarschijnlijk voor uw betaling gestopt. Door uw betaling is er een nieuwe factuur aangemaakt. U ontvangt dus nog een mail met “bedankt voor uw betaling, status afgerond”. Hierop staat een ander factuurnummer. Uw boeken gaan mee in het verzendproces.
V: De boeken worden niet in mijn winkelwagen geplaatst, als ik klik gebeurt er niets.
A: Stuurt u ons even een mail met welk besturingssysteem en browser u werkt, we leggen het probleem dan bij onze systeembeheerder neer.
V: Ik kan een Module niet vinden op de website
A: U kunt op de homepagina kiezen tussen pakketten en losse boeken. De Module staat dan waarschijnlijk onder de losse boeken omdat er alleen een theorieboek van geleverd wordt.
Betalen
V: Kan ik een factuur / acceptgiro ontvangen?
A: Nee, u dient via iDeal / Bankcontact direct uw betaling te voldoen.
V: Ik kan het bedrag niet in één keer betalen, kan ik in termijnen betalen?
A: Nee, boeken dienen betaald te zijn voor verzending. Mogelijk kunt u via duo.nl een lening krijgen of een sociaal krediet bij uw gemeente.
V: Mijn bestelling is betaald, maar ik krijg geen bevestiging of factuur in mijn mail.
A: Als deze niet in uw spam map terecht is gekomen, dan is mogelijk uw emailadres niet juist vermeld. Wij ontvangen dan een mail met “Message Delivery Failure”. Uw bestelling wordt wel gewoon verzonden. Indien u de factuur alsnog wilt ontvangen, stuur ons dan een email aan info@jeweka.nl vanaf het juiste emailadres, wij sturen de factuur dan alsnog aan u door.
Module 5.1
Module 5.1 bestaat uit een theorieboek met daarin het werkboek. Module 5.1 heeft geen los werkboek.
V: Ik heb een set theorieboek & werkboek besteld, en nu ik wil alleen het werkboek retourneren, welk bedrag krijg ik teruggestort?
A: Het bedrag dat u teruggestort krijgt is de setprijs minus de prijs van het theorieboek. U heeft dan enkel de prijs van het losse theorieboek betaald dat u heeft aangeschaft
V: Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
A: Om een (deel van) uw bestelling te retourneren kunt u bellen met Drukkerij Van der Perk 0184-688380.
V: Ik heb mijn boeken niet meer nodig, koopt u ze terug?
A: Nee, wij nemen geen gebruikte boeken retour.
V: Ik heb een verkeerd boek besteld hoe retourneer ik het boek?
A: Op de afleverbon staat het retouradres, stuurt u een kopie van de afleverbon mee en vermeld daarop uw IBAN, zodat wij weten aan wie wij het boek moeten terugbetalen.
V: Ik heb een verkeerd boek ontvangen of ik mis een boek
A: Belt u even met Drukkerij Van der Perk 0184-688380 zij lossen dit verder voor u op.
Inloggen
V: Ik heb een inlogcode maar ik kan nergens inloggen.
A: U kunt inloggen in stap 2 bij uw bestelling.
V: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
A: Stuur een e-mail naar info@jeweka.nl en wij sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord toe.
Bestellen
V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Nee uw inlogcode dient alleen om uw gegevens op te slaan voor een volgende bestelling.
V: Ik wil mijn boeken met spoed ontvangen
A: Alle orders worden op datum van binnenkomst verwerkt. Soms kan dit dezelfde dag nog zijn, bij grote drukte hebben wij daar meer tijd voor nodig. Uw boeken worden, mits op voorraad, altijd binnen 3 werkdagen verzonden.
V: Ik krijg een mail met “uw bestelling is mislukt of geannuleerd”, maar het bedrag is wel afgeschreven van mijn bank.
A: Het programma is waarschijnlijk voor uw betaling gestopt. Door uw betaling is er een nieuwe factuur aangemaakt. U ontvangt dus nog een mail met “bedankt voor uw betaling, status afgerond”. Hierop staat een ander factuurnummer. Uw boeken gaan mee in het verzendproces.
V: De boeken worden niet in mijn winkelwagen geplaatst, als ik klik gebeurt er niets.
A: Stuurt u ons even een mail met welk besturingssysteem en browser u werkt, we leggen het probleem dan bij onze systeembeheerder neer.
V: Ik kan een Module niet vinden op de website
A: U kunt op de homepagina kiezen tussen pakketten en losse boeken. De Module staat dan waarschijnlijk onder de losse boeken omdat er alleen een theorieboek van geleverd wordt.
Betalen
V: Kan ik een factuur / acceptgiro ontvangen?
A: Nee, u dient via iDeal / Bankcontact direct uw betaling te voldoen.
V: Ik kan het bedrag niet in één keer betalen, kan ik in termijnen betalen?
A: Nee, boeken dienen betaald te zijn voor verzending. Mogelijk kunt u via duo.nl een lening krijgen of een sociaal krediet bij uw gemeente.
V: Mijn bestelling is betaald, maar ik krijg geen bevestiging of factuur in mijn mail.
A: Als deze niet in uw spam map terecht is gekomen, dan is mogelijk uw emailadres niet juist vermeld. Wij ontvangen dan een mail met “Message Delivery Failure”. Uw bestelling wordt wel gewoon verzonden. Indien u de factuur alsnog wilt ontvangen, stuur ons dan een email aan info@jeweka.nl vanaf het juiste emailadres, wij sturen de factuur dan alsnog aan u door.
Module 5.1
Module 5.1 bestaat uit een theorieboek met daarin het werkboek. Module 5.1 heeft geen los werkboek.